JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Parādi savu auto arī citiem!

Moderatori: krissis, Interceptor, sprydz

JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Atbildēt JānisK-[JK] » Cet Aug 03, 2017 9:51 pm

Čau visiem!
Nu jau kādu laiku, kopš šī gada jūnija, esmu JEEP īpašnieks, pagaidām apmierināts un ceru, ka šajā jomā nekas nemainīsies.
Turpināšu ar nelielu aprakstu kā nonācu līdz jeepam un uzreiz varu brīdināt tos, kuriem nepatīk daudz bilžu un gari apraksti iemest sirds drapi jo būs daudz bilžu un apraksti :) kā arī sākšu video dienasgrāmatu par jeepu, materiāls ir safilmēts atliek tikai samontēt, tā kā tuvākā laikā parādīsies arī video.

Trīs gadus nobraucu ar audi, bet tā kā auto bija sedans un ar vien vairāk bija vajadzība pēc ietilpīgāka/universālāka auto, lai var vest būvmateriālus, dažādus auto agregātus kā motorus, kārbas un citas daļas savām vajadzībām kā arī pietiktu vietas ģimenei ar visām paunām un velo braucot uz laukiem vai atpūsties tad sedans galīgi nederēja. Protams arī konkrētā auto uzturēšanas izmaksas, šādi veci auto savu resursu ir pārsvarā izsmēluši, spēj tikai remontēt un remonta izmaksas bija neadekvātas tik vecam auto. Klāt pirkt vēl kādu auto negribēju jo īpašumā jau tā bija daudzi autiņi, bet pārsvarā kā hobija vai izklaižu (skrūvēšanas) tā nu izlēmu, ka tirgošu lielumu nost atstājot dažus, kuri visvairāk saista, domāts darīts.

Tā nu tirgoju audi un citus autiņus un meklēju alternatīvas, vienā brīdī izskatīju kā variantu arī Ņivu vismaz uz kādu laiku un nebūtu tik žēl dzīt pa dubļiem, zinu tās plusus un mīnusus, pašam ir viens bez dokumentu (norakstīts) eksemplārs. Biju daudzus apskatīt, bija arī maiņas varianti, bet nu galu galā negribēju mainīt pret miskastēm vai maksāt jeep cenu par ņivu kaut arī daudz maz normālu jo tik un tā sapūs! Cenas bija kosmiskas manuprāt 2k-4k, tādi graustiņi līdz 2k kuriem baseins sliekšņos un remonts ar kniedētām ielāpiem no ceļa zīmēm un makrofleksu.

Kādā brīdī sāku interesēties par USA džipiem, pētīju ss.lv fordus, Chevrolet, Dodge, Jeep arī par Opel Fronteru un par japāņiem. Bec iegūtā info no abiem "flangiem" kas liela un kas nodirš un pieliekot klāt savu viedokli opeli atmetu. Ar jap''anu vieglajiem auto ir bijusi saistīta liela daļas dzīves un arī tos negribēju (ne, ka slikti). Tā kā vienīgais USA auto kas bija bijis ilgāk manā īpašumā bija Ford Mustangs (DODGE Interpid, Neon, Stratus neskaitu jo tikai īslaicīgi ) un džips kā tāds īpašumā nav bijis tad vairāk gribējās ko amerikānisku. Un protams kārtējo reizi pārliecinājos, ka katrs liela un iesaka to ar ko brauc vai kas pašam šķiet labs, bet tas bieži vien nenozīmē, ka ir labs. Pats personīgi esmu braucis ar daudzām auto markām un modeļiem tāpēc nepieturos pie tā bērnišķīgā uzskata, ka tas ir sūds un šitas ir labs, katram auto savi plusi un mīnusi. Ir protams problemātiskie auto vai vizuāli drausmīgie, bet arī tiem ir savi useri tas gan nenozīmē, ka viņi ir loxi..........

Sāku skatīties vairāk jeepus, kādā brīdī parādījās arī šis jeeps pārdošanā pie perekupiem cik sapratu. Piedāvāju maiņu bet šamie atteicās, auto tirgojās ilgi un cena nokrita:
Attēls
Attēls

Šķita dīvaini, ka tik ilgi tirgojās un tā arī atmetu domu par konkrēto auto, audi jau bija notirgots nauda izmantota instrumentu iegādei, citu auto remontiem un tūningam. Biju samierinājies, ka sliktākā gadījumā ziemu braukšu ar kādu no esošiem auto un materiālu vešanai turpināšu noīrēt busu vai piekabi aizņemšos. Bet BET tomēr palikt ar aizmugures piedziņu ziemā īsti negribēju jo pieradis ziemā ar quattro iebraukt praktiski visur. Braucot uz darbnīcu "privātīpašums", kur ziemā sniegs parasti uz ielas nav tīrīts un pagalms pieputināts bez rakšanās ar rwd neizbraucams (pat ar labām svaigām radžu riepām kā tas bija pagājušajā ziemā). Jautrība sānslīdes "drifts" patīk, bet ne par koplietošanas ceļiem.

Pagāja laiks, tirgojās pārējie auto, principa pēc negribēju pirkt neko vietā kamēr vismaz vēl kāds auto netiks pārdots un protams gribējās savākt pēc iespējas vairāk līdzekļus, lai īsā laikā var apkopt un sabūvēt džipu.
Vēl viens auto notirgojās un varēja sākt braukt skatīties jeepus, tirgū maz kas bija, iepriekš redzamais sludinājums bija jau pazudis tātad auto pārdots.

Un te nu jāsaka liels PALDIES čomam par atbalstu, informāciju, par braukāšanu līdz skatīties un vešanu! Super PALDIES!

Sludinājumos atkal parādījās šis jeeps:
Attēls
Attēls
Vizuāli viņš man ļoti patika tikai aplīmētās lampas nepatika, bet tā kā bija aizdomīgi ilgā iepriekšējā tirgošana un jaunā saimnieka tirgošana uzreiz nebraucām skatīties.

Sludinājumā parādījās viens ZJ, bet kā izrādījās tas bija retais RWD variants, saimnieks dievojās, ka daudz esot iegūldīts, bet pēc auto to nevarējas pateikt un galu galā RWD nebija vajadzīgs.
Pēc laika sludinājumos parādījās viens WJ brūnas krāsas, sludinājumā izskatījās sliktāk kā dzīvē, vizuāli gan bija piesmērēts, pielabots tā kā uz pārdošanu gatavots. Bremzes apkoptas, 242 sadales kārba, bet braukuši visu laiku awd režimā, salons normāls (īpašniece sieviete, kura vadāja bērnus). Bet liels BET, braucot un uzspiežot nebija "drop down" kārbai, bija problemātiskā motora galva un vēl visādi sīkumi, cena 2600, sarunājām par 2500. Bet atkal BET, izdomājām aizbraukt uz Rēzekni apskatīt vienu sarkanu ZJ, brauciens bija pa tukšo, sliekšni jau bija ar caurumiem, salonā zem roku balsta "pepeļņica" stūre lipīga kā ar medu nosmērēta (netīra), bagažniekam starp virsbūvi džemperis, lai negrab. Šķita ka silst motors pārāk daudz un kad gribējām skatīties vai uz eļļas korķa nav "krējums" saimnieks piebilda, ka nesot tātad bija notīrījis, varēja redzēt, ka bija gatavojies. Negribēja, ka braucām uz mājām, uz satikšanās vietu (benzīntanks) vajagot 5min. ko atbraukt, bet brauca pusstundu ja ne vairāk. Tehniski auto nu tā un bez gāzes, cena 1500eiro. Nepirku, negribēju tādu, kurš uzreiz jāmetina, vēl gāze jāliek, piekare jāpārlasa un iespējams problēmas ar motoru.

Braucot atpakaļceļā pazvanīju brūnā WJ saimniecei, sarunājam, ka pērku un varu pat rokas naudu ievest no kā viņa atteicās, sarunājam uz nākamo dienu 9:00 sazvanīties un braukt uz CSDD. Braucot tuvāk Rīgai zvans no brūnā WJ saimnieces, ka esot pārdots! viņai kāds esot atbraucis iedevis 2600eiro bez auto skatīšanās un uzreiz braukuši pārrakstīt. Sašutums bija liels, atzvanīju un pārjautāju vai tā ir cenas "uzsišana"? nē tiešām pārdots! būtu tos 100eiro piemetis un ievedis rokas naudu, bet kā bija tā bija, uzskatu, ka nesmuki no saimnieces puses, bet nu arī labi. WJ man patīk tāpēc, ka propāna balonu var iemontēt zapaskas vietā, bet vizuāli un konstruktīvi labāk patīk ZJ.

Tā nu izlēmām apskatīties tomēr arī šo ZJ, aizbraucām uz Jelgavu un tieši sākās lietus, riktīgs gāziens dažas minūtes pirms uz tikšanos vietu pie savas mājas ieradās auto pārdevējs. Sākotnēji bija skaidrs, ka sludinājumā norādītā cena ir pamatīgi pārspīlēta un likta ar domu ja nu kāds paķer :D
Pirms braukt skatīties telefona sarunā ar īpašnieku pajautāju kas ir mainījies kopš iepriekšējā saimnieka, ka cena ir tā uzkāpusi, atbilde bija, ka priekšējais tilts mainīts un vēl tur kas ko aizmirsu. Uz vietas esot kad čoms pajautāja par tiltu tad jau "bija" aizmugurējais tilts mainīts :D nezināja arī to kāpēc aizmugurējām kreisajām durvīm nestrādā logs un centralka, bet pats jau tur vien bija pieholhozojis vadu uz skandu S90 kura bagažniekā dzīvoja. Arī priekšējās durvīs caur dirsu bija skaļruņi salikti, kurus pats droši arī bija licis. Pajautāju par antikoroziju vai tik nav uz rūsas sapūsta, lai neredz kas tur "dzīvo" nē nesot jo pats esot pūtis........ tā kā labāk nebūtu teicis neko ne kā melojis.

Ne visu uz vietas var pārbaudīt un protams saprotu to, ka auto ir 20gadi, muzejā turēts tas nav un cik var saprast tad dubļos ir bijis. Pēc tam jau atklājās, ka daudz kas nestrādā, tilts mainīts nav, antikorozija ir uz rūsas uzpūsta un vietām lobās nost, pārējie defekti būs turpinājumā redzami. Vienkārši visi tie defekti ietekmē cenu un parāda iepriekšējo īpašnieku būtību. Šis tas noteikti bija jau pie perekupiem samuhļīts. Protams, ka man bija variants auto nepirkt, patika neskatoties uz visiem tobrīd redzamajiem defektiem un patīk joprojām. Pie pirkšanas pieteicu numura salīdzināšanu ja nu kas. Kamēr stāvēja ar darbojošu motoru čoms ievēroja, ka benzīna pribors rāda tukšu, pārjautāju saimniekam kas vainas, esot tukšs, ok vismaz gāze "ir gandrīz pilns" pēc gaismas diožu indikatora. Parakstām, apdrošinu un braucam, čomas pa priekšu diezgan dinamiski, cenšos tikt līdz un kā iespiež akseleratoru gāzes sistēma sāk "taurēt, bļaustīties" un slēdzas nost, kā izrādījās balons vecais bez devēja un balons ir tukšsssss. Tā nu sapildīju pusbāku benzīna un pilnu propānu, sagāja 68.9l pirmās reizes, ar to nobraucu 400km, pēdējo karstā laikā pildīju un iegāja 66 ar kaut ko. Gāzes auto man iepriekš nav bijis tāpēc tas viss vēl ir jaunums. Nu jā un kaimiņš vēl pieslēdzās gāzes kompim paskatījās kas "iekšā dzīvo" un uzlika tagad uz vasaru pārslēgšanās temperatūru uz 25celsījiem kā arī paregulēja treknāku maisījumu jo bija liess, patēriņš nemainījās. Pasūtīšu arī sev vadu un vēlāk vēl būs jāapskatās pašam.

Būtībā ar auto esmu apmierināts, apzinos, ka ir pārmaksāts to jau sapratu pērkot, bet kā jau parasti pircēja sindroms,un ar čomu pārspriedām, ka variants tomēr ir labs un ir vērts ar to darboties. Reāli atbilstoša cena būtu ap 2300eiro. Bet tā kā ar šo auto plānoju braukt ilgi un dikti čuķ ne saules mūžu ja nekas nemainīsies un kādi nelabvēlīgi apstākļi neietekmēs. Darbi ir uzsākti un turpināsies.

Bet tagad pienācis laiks nelielam aprakstam un vizuālajam materiālam :)

Tātad JEEPa pamatfunkcija ir ģimenisks ikdienas auto ar iespēju aizbraukt atpūsties jebkur, kur var iebraukt, izbraukt laukos tur, kur ar vieglo auto nevar izbraukt un protams ar čomiem iebraukt kādā dublī vai citā grūti izbraucamā reljefā :) slīcināt gan negribu, negribu noslīcināt tā, ka ūdens tiek salonā.

Par auto:
Marka:......................... Jeep
Modelis:....................... Grand Cherokee-ZJ
Dzimis:........................ 1997g.
Virsbūves tips:................ Džips (Sieva saka- ejam uz mašīnu! dēls (nedaudz virs 3 gadiem) precizē, ka uz DŽIPU!)
Durvju skaits:................. Četras + bagāžnieka nodalījuma durvis
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ 4.0l I-6 HO MFI (ERH) benzīns/gāze
Jauda:.......................... 190hp/4600rpm
Grieze Griezīte................ 305ņergas/3000rpm
Pārnesumu kārba:............. Četru pārnesumu tomāts (pagaidām)
Piedziņa:........................ Īstā /4x4/AWD/
Tilti.............................. Bloķējošais reduktors aizmugures tiltā.
Krāsa:........................... Melna
Iegādāts:....................... 20.06.17
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/kasette playjer/FM tjūners, un citas ekstras :)

Bildes:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls




Pirmais darbs ko izdarīju, norāvu stūres ādas apšuvumu jo tas bija padilis un bija lipīgs:
Attēls
Tuvākā nākotnē pāršūšu.

Otrais darbs bija bagāžnieka vāka amortizatoru maiņa un paceļamā stikla amortizatoru maiņa:
Attēls

Trešais darbs, plēves noplēšana no lukturiem:
Attēls
Bija "jautri" plēšot plēvi izplēsu arī priekšējo lukturi daļēji jo bija pielīmēts stiprinājums :D

Nomainīju akumulatoru jo visu dienu auto bija ar atvērtām durvīm un aķis izlādējās...
Attēls
Attēls
Ķīnietis, bet it kā labs.

Un tālāk salona jaukšanas darbi jo gļukoja signalizācija, atradu papildus uzstādīto signalizācijas bloku un sāku pētīt kā tas pieslēgts un pamazām ravēt nost:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Cik izpētīju, kādu parasto signalizāciju uzlikt ir grūti, ļoti grūti jo sevišķi, lai saglabātu OEM centralkas/signalkas funkcijas. Sanāk, ka visa elektronika vadās caur vienu vadības bloku, durvīs un bagāžnieka vākā un citur ir vadības bloki un ir savstarpēja ciparu saziņa tā kā ja grib pieslēgt papildus signalizāciju pie centrālās atslēgas ir jāvelk vadi tieši pie slēdzenes vai jātaisa dekodera bloki kas ir nevajadzīgs darbs
Bez signalizācijas nepalika, ir papildus paštaisīti drošības elementi par, kuriem kad vēlāk uzrakstīšu un ielikšu shēmas, katrs pats varēs atkārtot un maskēt un pieslēgt pa savam. Vēlāk arī OEM signalku nedaudz pārveidošu saglabājot pamatfunkcijas.

Pārlodēju sliktos lodējumus VIC blokam:
Attēls

Atjaunināju stūres paneļa šo iedobi, ielīmēju īstu ādu:
Attēls

Savedu kārtībā aizmugurē salonā kreiso stūri kur vadi un bloks piekabes āķim:
Attēls
Attēls
Vadi savienoti caur dirsu un daudzi nopuvuši (video būs detalizētāk) gaismas piekabei nestrādātu.

Ķēros klāt priekšai, kā var redzēt no kārbas šķidruma dzesēšanas radiatora gumijas trubiņu līkumiem suloja šķidrum un ir sulojis ilgstoši:
Attēls
Attēls
Attēls

Radiatoru pārbaudīju (būs redzams video) un liku kopā:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Bez ļaunuma nav labums, būtu kondicionierim freons būtu jālaiž atmosfērā, bet bija tukšs, tagad varēs uzpildīt, bet vai šovasar ir jēga....

Stiprinājumi bampers, plasmasas karkas, virsbūve bija nopuvuši, taisu jaunus, parauga nebija un internetā neatradu, uztaisīju šablonu:
Attēls
Attēls
Attēls
Varbūt vajadzēja internātā meklēt vvz vai hvz....

Priekšu varēja salikt:
Attēls

Bagāžnieka vāka stikls nestrādāja, kā izrādījās slēdzenes slēdzis bija kidrikt, visu atjaunoju:
Attēls
Attēls
Vecajā korpusā labi ieņēma vietu padomju laika mikriks.

Gatavs:
Attēls
Attēls

Vadītāja puses durvju eņģes bija tā sadilušas, ka durvis slēdzenes pusē par ~10mm cilājās:
Attēls
Attēls
Jaucās viss cilvēcīgi :)

Eņģes īsti nav paredzētas jaukt, bet var izjaukt:
Attēls
Attēls
Attēls
Konstrukcija cilvēcīga :)

Atjaunoju:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Vadītāja durvju rokturim ķepiņa bija tā izdilusi, ka bija ar abām rokām jāiespiež, lai var atvērt durvis, ļoti kaitinoši:
Attēls
Attēls

Atjaunoju:
Attēls
Attēls
Attēls

Durvīm kur nāk iekšpusē rokturi durvju atvēršanai ir tādi ieliktņi kā no kādas vecas padomju maisa drēbes ar nedaudz uzlabotu, uztaisīju no dermantīna:
Attēls

Un tā kā vadītāja pusē laižot stiklu lejā tas ķērās gar skaļruni likvidēju arī šo caurdirsību:
Attēls
Pro darbs, makgaiverene + vēl zilā un profesionāli savienoti vadi:
Attēls

Ieliku labus SONY skaļruņus no televizora, bet toties ar patiesu jaudu, skan labi, neesmu Raimonds Pauls tā kā man profesionālu skaņas sistēmu nevajag:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Uztaisītas pārejas un saskarsmes vietā uzlīmēta gumija, lai nav rezonanses izraisītu kropļojumu un citu nevajadzīgu trokšņu.

Aizmugurējā vāka plastmasa bija pabojāta tāpēc nedaudz modificēju, lai ir ērtāk aizvērt bagāžnieku:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Jaucot priekšu savedu kārtībā lukturu regulēšanas mehānismus:
Attēls
Attēls
Attēls

Aizmugurējā stikla logu tīrāmā motoriņš bija ierūsējis, konkrēti augšējā bukse, salabots:
Attēls
Attēls
Attēls

Spārnu pagriezienu lampiņas tādas nekādas, matētas un salauztas, viena krita ārā, protams varēja nopirkt jaunas, bet manuprāt kantainam auto šādas formas nepiestāv tāpēc ieliku savas kas bija krājumos no mitsubishi lancer 1992g.:
Attēls
Attēls

Pirms brauciena uz laukiem bija maz laika, ātri sagatavoju žiguļa jumta bagāžnieku un uzliku, lai var uzlikt velo:
Attēls
Attēls
Attēls
Vēlāk uzbūvēšu kārtīgu ekspedīciju tipa bagāžnieku :)

Kādā brīdī sanāca arī nedaudz pa mežu patestēt, izbraucu kopā ar čomiem:
Attēls
Attēls
Attēls

Dubļu un bezceļu tēma nav galīgi sveša, ar džipiem gan neesmu braucis, bet kādreiz laukos darba ietvaros ir diezgan padubļots, tā kā kāds pamats tomēr ir.

Šie visi bija tādi sīkie darbi, bet vajadzīgi, tie bija jāatrisina kamēr gaidīju detaļas:
Attēls

Aizdedzes sistēmu esmu apkopis, vāciņš, rotoriņš, sveču vadi uzlikti jaunie.
Tuvākais darbs būs ar kārbu jo pēc ~1000+km nobraukšanas parādījās daži nepatīkami simptomi un arī eļļa ir gaiši brūna ar burbulīšiem. Filtrs, blīve, eļļa ir nopirkti, nemainīšu visu tikai to kas eļļas karterī, tā teikt- pieliešu. Eļļas karterī ir jāiemetina nolejamais korķis.
Paralēli visam sākšu vākt pārbūves komplektu uz manuāli. Ar tomātu braukt patīk, bet ar manuāli tomēr vairāk jaudas līdz riteņiem nonāk un drošāka ekspluatācija kopumā. Būtībā būtu jāpieķeras arī tomātu izpētei un remontam, varbūt kādam ir kāda nestrādājoša kārba ko pa lūžņu cenu var atpirkt izpētei. Ar mitsubishi kārbām ir bijusi darīšana, tā kā vajadzētu arī ar šo tikt galā, bet kopumā manuālis būs izdevīgās un uzticamāks.
Tālāk ir jāsakopj un jāuzliek 242 sadales kārba, jāsaved apakša kārtībā kā tāda. Skate arī nav aiz kalniem. Aizmugurējais reduktors it kā ir ar bloķi, pazīmes ir, bet arī kāda skaņa, gaudo riteņu gultnis, mainīšu abus, viss sapirkts tikai jāmaina.

Tuvākie plāni:
1. Izdarīt iepriekš minētos remonta darbus.
2. Nopirkt un uzlikt jaunas dubļu riepas uz atbilstošiem diskiem, kuri jāpērk vai jāpārtaisa kādi citi.
3. Uztaisīt spēka bamperus priekšā un aizmugurē.
4. Uztaisīt un uzstādīt aizsarg pannas apakšā motoram, tiltiem, sadales kārbai un bākai, idejas ir, par gaisa plūsmām zinu.
5. Uztaisīt kārtīgu viņču (ir darīts) jo variants izvēlēties starp labu vai sūdīgu ķīnieti vai kādu "kruto, brendīgo" viņču par kosmisku ciparu, kurš tāpat nav tā krāma vērts, man īsti neapmierina.
6. Nopirkt un uzstādīt diožu prožektoru uz ekspedīciju tipa bagāžnieka kad tas būs.
7. Uztaisīt un uzstādīt ražīgu gaisa kompresoru.
8. Nopirkt un uzstādīt rāciju (nu šito gan netaisīšu :D)
9. Nopirkt "Farm Jack" (vai kā tur sauca) domkratu.
10. Izdarīt vēl 101 sīkumu saistībā ar uzlabojumiem un remontiem.
11. Viss ko aizmirsu vai vēl nezinu.

Turpinājums sekos.......
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Sponsor

Sponsor
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Sep 20, 2017 10:17 pm

Kārbai eļļa pielieta, pie reizes vēl korķi iemetināju :)
Attēls
Kāds virpotais uzgrieznis no krājumiem un pats korķis no žiguļa galvenā bremžu cilindra gala vāks (korķis) :D
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
:rally:
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga


Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Sep 20, 2017 10:22 pm

Bez aprakstiem, vairāk video dienasgrāmatās :)

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-6
https://www.youtube.com/watch?v=P1OxI5RXV_A

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-7
https://www.youtube.com/watch?v=GbjgAiBmyXM

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-8
https://www.youtube.com/watch?v=-d0-4ldjz5w
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Sep 20, 2017 10:23 pm

Kāds laiks ir pagājis un ir daudz kas sadarīts, neiet viss tik labi kā gribētos, bet problēmas tiek risinātas un plānoti turpmākie darbi :)

Tad nedaudz bilžu, bet detalizētāk iekš video:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Un veiksmīgi iegādāti vajadzīgie diski ar ET-0 un vēl hromēti, šķiet labākais variants kas var būt :rock: Esošās riepas ir labas, bet pirkšu jaunas dubļu riepas :drive:
Attēls

Nākamais darbs arī par sevi ilgi neliek gaidīt :dumb:
Attēls

Un te videodienasgrāmata :)

Attēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ

Sponsor

Sponsor
 


Atgriezties uz Mans auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis