VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam

Moderatori: krissis, Interceptor, sprydz

VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam

Atbildēt JānisK-[JK] » Sv Jūl 27, 2014 7:57 pm

Vairākus gadus bija plānots kādu žiguļa motoru izmantot stendam, lai var remontēt, regulēt un dabiskos apstākļos pārbaudīt karburātorus, degvielas sūkņus, ģenerātorus un citas ierīces. Piemēram, degvielas sūknim izmērīt spiedienu darba apstākļos, kad tas ir sakarsis no dzinēja.
Tāpat arī, lai var paeksperimentēt, uztādīt kompresoru, turbīnu, paspēlēties ar iešprici un citas interesantas lietas.

Beidzot plāns sāk piepildīties, diemžēl vai par laimi iepriekš sportam paredzēto VAZ-2103 pārdevu, palika dažas detaļas tai skaitā "nokautais" motors.

Motors tika izjaukts un konstatēts, ka ir bojātas kloķvārpstas un klaņu šāles, pēc ekspertīzes tika secināc, ka benzīna sūknis bija sūknējis benzīnu motorā klāt pie eļļas.
Attēls
Pēc mērījumiem kloķene vairs nebija slīpējama, slīpēt nebija vajadzības jo bija cita vesela, laba standarta izmēra 2103 koķene:
Attēls
[img]'http://content31-foto.inbox.lv/albums/r/rwd.lv/VAZ-2103-1-5L-Dzinejs-Stendam/5.sized.jpg?1406487792[/img]

Bloks tika iztīrīts no rūsas cik nu tas bija iespējams:
Attēls
Attēls

Salikšanas process:
Attēls

Ēļļas sūknim interesants "tūnings" :D
Attēls
Attēls
Iespējams arī tas bija iemesls eļļas badam.

Zem redukcijas vārsta eksperimentālā kārtā tika paliktas divas šeibiņas no svecēm, kopējo biezumu norādīšu vēlāk, lai nebūtu maldīga informācija paskaidroju, tas nepadara sūkni ražigāku, bet palielina spiedienu pie lielākiem apgriezieniem!
Attēls
Attēls

Un uzreiz nopirku priekšējo vāku ar kronšteinu holla devējam, tas tālākiem plāniem jo uz ši motora grasos notestēt iešprici:
Attēls

Apakša, bloks ir salikts un nokrāsots ar "Hamerite" krasu:
Attēls

Tālāk brīvākā brīdi ķeršos klāt galvai un pārējām detaļām.

Sākumā plānoju motoru iebūvēt statiskā rāmī, bet šobrīd ir plānots to izmantot mazam traktoriņam, bet ar vieglu pieeju pie agregātiem, piemēram dzeses radiātors būs noņemams un uzliekams bez šķidruma noliešanas.
Lūkums šejieniešiem, lai process ātrāk ritētu vajag daudz dažādus tērauda leņķus, caurules un līdzigus matreālu rāmja būvei, būtu ļoti priecīgs ja kāds par saprātīgām summām varētu pārdot kādus metriālus :)

Pagaidām viss, turpinājums sekos!
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 221
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam

Sponsor

Sponsor
 

Re: VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Aug 20, 2014 11:00 pm

Ar sadaleni un tās korpusu arī ir interesanti, pēc visa spriežot iepriekšējā sadalene eļļas bada dēļ ieēdusies un vietā ielikta cita vesela sadalene:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Sadalene ir kāda rūpnieciski ražota, bet neoriģinālā, nav neviena seškanša, grādi jāmēra, bet pēc acs izskatās, ka standarta :Nezinu: apstrādāta labāk kā rūpnīcā :think:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Motoram ir vairāk agregāti nākuši klāt, bet nu ir jāķerās pie galvas :)
Tas pagaidām viss, turpinājums sekos!
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 221
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam

Sponsor

Sponsor
 


Atgriezties uz Dzinējs/Transmisija

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis