Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Šeit var parādīt savu projektu!

Moderatori: krissis, Interceptor, sprydz

Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Piekt Okt 03, 2014 6:12 am

Esmu atkal ticis pie BMW un sajūta ir laba :bmw: :buttrockxtreme:

Kādu laiku meklēju "ziemas miskasti" tieši sportiskām aktivitātēm, ezeri, minirallijs, ziemas drifts un tā :ag:
Tika apsvērtas daudzas auto šķirnes un tika daudzi apskatīti. Diemžēl vienmēr bija kāds nepatīkams faktors, pārāk liels lūznis, pārāk liels lūznis par lielu cenu, labs lūznīs par kosmosu un tā tālāk.... Vienmēr esmu teicis, ka tometus man nevajag ne par 100eiro ne par 1000eiro tāpēc atrast bija grūti, bet nu izrādās, ka meklēju ne tur kur vajag un ne to ko vajag :ag:
Bija vairāki kandidāti kurzemes pusē, kurus palūdzu biedram Alutinsh apskatīt, labāko tad arī braucu skatīites un ja pieņemams tad pirkt!
Pēc ento stundu kratīšanās ibio_rio_e_talon_tipa_busā ar kuru daudzus gadus nebija braukts un arī negribu vairs, tad nu nonācu Skrudā no kurienes jau kopā ar Alutinu devāmies uz Kūldīgu :)
Pirmais ispaids bija labs, protams bildēs izskatījās labāk, atradās vēl daži defekti uz kura rēķina sarunājām mazāku cenu un pēc vienošanās ar saimnieku devāmies uz CSDD turpat dažus soļus tālāk.

Pirmais brauciens no Kūldīgas līdz skrunda-1 "spoku" pilsētiņai kur kādu stundu pavazājamies un pēc tam arī pārsteigums braucot prom, nevar iedarbināt, vaina bojāta kontaktgrupa aizdedzes slēdzenē, bet jutos mierīgi jo ja ne citādi var pa taino pie startera savienot kontaktus tomēr ar kaut kādu tur reizi pieleca un devāmies uz Saldu, kur satikām vēl vienu http://www.rwd.lv biedru, kopīgi apspriedām pirkumu un dzīvi un tad tālāk devos uz Rīgu, atbraucu bez jeb kādām problēmām :) Pēc ikdienas auto 340Zs bija tā dīvaini, bet visumā tīri labi viņš kustās un uz slapja ar vienriteni otrajā robā pat var paspolēt :D

Par auto:
Marka:......................... E36
Modelis:....................... 316
Dzimis:........................ 1994g.
Virsbūves tips:................ Kompots
Durvju skaits:................. Divas (2)
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ M43B16
Jauda:.......................... 102hp/5500rpm
Grieze Griezīte................ 150ņergas/3900rpm
Pārnesumu kārba:............. Manuālā 5 robu
Piedziņa:........................ Pareizā
Krāsa:........................... ķiršu
Iegādāts:....................... 24.09.14
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/CD/FM.

Agrāk biju diezgan skeptisks pret kompotiem, bet nu izrādās tas tāds uzlabots E30 sanāk un vizuāli tik slikts nemaz nav, kupeja gan patīk vairāk, bet toties kompots ir praktiskāks jo var ko garāku aizvest :D

Nu un tagad pie tā kas visiem vairāk interesē, bildessss :D
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Maģis arī komplektā :)
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Un pat saglabājušies:
Attēls
Attēls

Bijis kāds pirms manis skatīties (nēsot nauda bijusi, algu gaidīšot) un pie strādājoša dzinēja atvēris korķi, protams eļļa pa gaisu,citādi motors tīrs:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Pie reizes sakārtoti vadi un pieslēgta sekretka kas bija visai interesanta, bet atslēgta :D kopumā vados nekāda holhoza nav tā kā tikai piepravīju :)
Attēls

Pirms salona un aizmugures tīrīšanas, saimniek teicās, ka esot suni vadājis, bet izkatījās, ka suns tur dzīvojis:
Attēls

No defektiem:
1. Atlobījusies griestu lupata:
Attēls
Ir melnais matreāls un līme airesolā tā kā 8-)
2.Ieplūdes gofra caura vairākās vietās, pagaidām tika saholhozēta ar hermētiķi, bet ir pasūtīta jauna :)
Attēls
3.Sapuvusi brille un labajam spārnam caurums, šur tur burbuļi uz kreisā pārna arkas, aizmugurē nesmukums zem lapas labā pusē, un sliekšni apļupuši.
Brille ir sarunāta tik jābrauc pakaļ, spārnu salabošu ar stiliņu (nekādi stikerbombi), nesmukumus nokrāsos.
4. Aizdedzes atslēgas kontaktgrupa čakrējās, tieši satartera kontakti, tas ir atriināts uzliekot atsevišku pogu:
Attēls
5. Nerādīja dzeses šķidruma temperatūru, bijušais saimnieks teicās kas ar štekeri devējam, paskatījos, ka tur viss ok un ņēmu mērinstrumentu paneli nost, tā arī bija vaina, kontaks slikts, izjaucu iztīrīju un salodēju bojātos celiņus:
Attēls
6. Slikti strādāja apgaismojuma reostats, konkrētā punktā, darbu sāku vēlu, noņemot sapratu, ka man tāda nav, ir tikai no e30, bet ir atšķirība, galvenokārt štekerī, saliku no diviem vienu, nebūtu vēls (nakts) aizbrauktu nopirktu citu. Pa kreisi kompota un pa labi e30 slēdzis
Attēls
Nomainīju pašu reostatu:
Attēls
Panelī labajā pusē ieliku papildus spūldzītes, patīkami ka var redzēt, ieliku arī trūktošās spūldzītes, kā piemēram dzes šķidruma signāllampiņai.

Nu visumā tie bija lielākie defekti, hadene ir laba, bremzes labas, kluči, bremžu diki labi, salons normāls, vizuālais pieņemams, motors ziemas nemotoru driftam pietiks :D
Esmu diezgan apmierināts par tādu cenu nopirkt salīdzinoši normaļu auto un TA arī vēl ir pietiekoši :)
Sākumā bija doma ziemu riktīgi nežēlojot nobraukt un tad uz tolmetu, bet redzot labo auto tehnisko stāvokli pārdomāju!

Plāni:
Galvenais plāns ir gūt prieku piedaloties sportiskās aktivitātēs, nenolocīt auto! varētu startēt arī vsarā kādās sacenēs vai pat driftā!
Plāni uz sezonu:
1. Sakopt dzinēju, eļļa, antifrīzs, sveces, svečvadi, gofra, filtri.
2. Sakopt bremzes, doma aizmugurē pārbaudīt un ja vajag samainīt lokus, priekšā ir visai svaigi kluči.
3. Cietāku piekari un nolaist nedaudz zemāk.
4. Bloķējošo reduktoru 4:10 vai īsāku.
5. Dziļo stūri.
6. Dzelzs diskus ar pārliktu centru, lai platāka bāze.Sagatavoti būs divi komplekti, ziemas un vasaras.
7. Programējamais vadības bloks (ir nopirkts).
8. Ērtāka taburete, iepējams kauss.
9. Iespējams hidroliskā rokas bremze (izdomāšu vai vajag).
10. Ielikt standarta optiku priekšā
11. Ielikt palildus mērinstrumentus, eļļas spiedienu, eļļas temperatūru un voltmetru, neko citu nevajag.
12. Pārējais, ko aizmiru :D

Nu un plāni uz nākamo gadu pēc TA ja auto būs veels:
Ir divi varianti:
1. Turbinizēt eošo dzinēju, zinu, ka visu pareizi sabūvējot un saregulējot 200Zs ir garantēti
2. Uztaisīt oficālu projektu ar V8 m6040

Protams aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, "polietilēnu" buksēs :D koilas un citus pribambasus :D

Nu tas pagaidām viss.......
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Sponsor

Sponsor
 

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Sest Okt 25, 2014 12:07 pm

Sporta paka vēl nav uzinstilēta :D tiek sakopts pamats :)
Sakoptas aizmugurējās bremzes, nav tā ka viss sadilis, lokiem ferrodo tikai pa 1.5mm nodiluši, bet drošibai nav žēl :) jauni darba cilindri un jauni loki un caurules uz darba cilindriem :)
Attēls
Attēls
Attēls
Bik arī kosmētiski jāsatūnē :D
Attēls
Attēls

Patīkami, ka apakša tik svaiga :)
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Turpinājums sekos!
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Piekt Nov 07, 2014 5:29 pm

Ir kas padarīts :)
Iepirkta sporta stūre +50Zs
Attēls

Šitā slimība laikam ir visiem hečbekiem:
Attēls
Bet tiem kas man bija agrāk to risināju šādi:
Attēls
Attēls
Attēls

Hidro roceni likšu nākamgad, šoziem pietiks ar šādu variantu:
Attēls
Attēls
Attēls

Attēls
Attēls
Attēls

Atlaižot roceni pogu nospiež kā parasti tad viss notiek kā parasti, bet ja vajag "raustīšanas" režimu pogu iespiež dziļāk un tā nofiksējās, pati rocenene ir bezfiksācijjas režimā, kad vajag parastu rocenes darbību caur prezi uzpiež melīti un viss ir kā parasti :D

Šitās bikses man nekad nebija patikušas :D
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Piekaramie griesti ļoti traucēja :D bija palicis matreāls no e30 laikiem:
Attēls

Divu vakaru darbs bez steigas:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Baltās detaļas pagaidām paliks.......

Kopskats :D
Attēls

Turpinājums sekos.....
Sporta redaktors jau sagatavots, tikai eļļa jāielej un jauzliek :D
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Cet Feb 12, 2015 4:52 pm

Nedaudz jātsvaidzina :]
Diemžēl nav tik daudz laika kā gribētos, lai pilvērtīgi pieķertos un visu izdarītu uzreiz, sanāk krāmēšanās ar sīkumiem, bet arī tie ir jaizdara. Nedaudz mierina, ka nav vēl auto gatavs trasi, tas, ka laikapstākļi nav īsti piemēroti ziemas nemotoru driftam :D Rīgā sniegainajās dienās nedaudz tika paslīdēts, bet gaidu kad auto būs pilnībā salikts un laikapstākļi ļaus noīrēt trasi.

Sāku priekšas sakartošanu :)
Iepirku veselu brilli, labā stāvoklī un vēl īstajā krāsā, bet tā kā galos bija nedaudz virspusēja rūsa tik un tā tika pārkrāsota:
Attēls

Iepirku priekšejo lēcu optiku un gaišos pagrieziena lukturus:
Attēls
Attēls
Attēls
Vienam lukturim bija bojāta regulējamā skrūve, kuru pārtaisīju :)
konkrētās trīs bildes, bildētas ar benčiku...

Pienāca piekdienas vakars un ķēros klāt darbiem, nojaucu priekšu, kas nesagādāja īpašas problēmas. Spārns izrādījās bēdīgākā stāvoklī kā biju domājis, plānoju vienkārši aizmetināt izrūsējušo caurumu, bet izrādījās, ka supuvis ir viss apakšējais stūris luktura pusē. Bija doma sameklēt citu spārnu, bet tā kā neviens konkrētājā dienā neko nevarēja piedāvāt nolēmu atjaunot jo laiks visiem darbiem ierobežots.
Attēls
Attēls

Pašu stūrīti uzlocīju no nulles, bet arkas malu, kur spīd zilā krāsa izgriezu no 1988gada Mitsubishi galant, kuram spārna profils konkrētā vietā un bleķa biezums bija identisks :D
Attēls
Attēls

Stūris no nulles uzlocīts:
Attēls
Attēls
Attēls

Bija doma metināto vietu vienkārši attīrīt, gruntēt, krāsot un lakot bez kādas špaktelēšanas, atstāt tādu kā ielāpa efektu, bet beigās tomēr nošpaktelēju tiesa gan ne īpaši akurāti to visu darīju jo nebija pacietība un diši liela vajadzība dabūt perfektas līnījas jo spaŗns tāpat ir pagaidu variants.

Tālāk ķēros klāt bamperim, salaboju miglinieku rāmīšus, stiprinājumus un savedu kārtībā pašas miglas, lukturi izmazgāti, stikli ielīmēti ar logu līmi, bojātie vadi nomainīti un kontakti atjaunoti:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Bampers tāpat attīrīts, viss kas nāca nost noplēts un pielīdzināts, nogruntēts, nokrāsots un nolakots. Pārplēsto vietu pirmo reiz dzīvē salaboju ar savilcējiem, bet jau nolakotam kad nožuva izurbu urbumus un krūstā savilku kā zābaku šņores :D Priekšu saliku, spārns, brille, bamperis, optika.

Laiks gāja un kad atkal bija laiks pieķerties bembim sāku ar dzinēja sakopšanu:
Iepirkts: termostats, vārsta vāka blīve, antifrīzs, sveces par kurām paldioes ADParts! un vēl kas ko jau esmu aizmirsis.
Attēls

Šķidrumi:
Attēls
Tā nu izskatījās:
Attēls

Var redzēt cik centrālais kontakts izdedzis:
Attēls
Attēls
Mainoties sveces kontaktu atstarpei mainās dzirkstele un attiecīgi sadegšanas process!
Pēc sveču mainas dzinējs darbojās ievērojami labāk, seviški to jūt brīvgaitā, bet arī slodzē dzinējs darbojas labāk. Tikai 15Eiro un jūtami uzlabojās dzinēja darbība ;)

Nomainīju vārstu vāka blīvi jo tā pēc sala iestāšanās sāka ievērojami sulot, bet galvenais, ka iztīrīju vārstu vāka kartera ventilācijas kanālus, tur bija pats velns kluci ielicis :D
Attēls

Protams krāsainais uzraksts dod savus 20zs
Attēls

Pie reizes arī logu apskalojamais trauks tika uzlabots un tika pie jauna motoriņa :D
Attēls
Starp citu, šroti un privātpersonas, kuras par lietotu motoriņu prasa 10eiro un vairāk var iebāst to motoru sev dirsā, lai aizpildītu naudas trūkuma sajūtu jo jauns motoriņš grosā maksā 7eiro :D un tieši tas pats ar kapota amjiem, jauni lētākie bija nepilni 5eiro gabalā! es gan pirku par 17eiro jo negribēju gaidīt.

Nu negribu stutēt kapotu ar kokiem, jauni amji un dzīve izdodas, prieks atvērt :D
Attēls
Attēls

Kopskats:
Attēls
Attēls
Attēls
krāsa tika atjaukta pēc auto, bet diemžēl visai stipri atšķiras....

Nu un te daži tuvākās nākotnes darbi:
Viens piļņiks ir pušu tad izlēmu mainīt abus un ja maina piļņikus tad arī pie reizes šaras:
Attēls
bildēts ar to pašu beņčiku :D
Sagatavots bloķis, strūkots un krāsots:
Attēls

Diskus nolēmu paplatināt:
Attēls
Attēls

Būs 8,3collas līdz ar arku malām:
Attēls
sākumā bija doma uz katras ass dažāda platuma, bet beigās uztaisīju visus četrus vienādus.
Kādā brīvā brīdī jaizved uz strūklošanu un pūlverkrāsu.

Kad diski būs gatavi varēs instalēt koilas :)
Attēls
Par koilām paldies Psih-Arno

Vēl tika iepirkti krāmi, paeksperimentēšu ar leņķa maiņu, nevis kā parasti dara ar metināšanu, bet vaicais šaras stiprinājums tiks nozāģēts un tiks aizvietots ar jaunu detaļu, kura tiks izfrēzēta.
Attēls

Tika iegādāti šādi ķebļi, visumā no tiem izmantoši tikai rāmi, pamatu, uz kā pamata tiks uzbūvēti jauni beņķi ērtākais sēdēšanai.
Attēls



Un vēl par dzinēja tēmu:
Dienas paliek ar vien garākas un drīz nāks pavasaris, nemotoru „drifta” sezonas beigas :D
Jāsāk laicīgi domāt par dzinēja iegādi, vienu no pirmajiem plāniem būvēt oficiālu V8 projektu uz laiku nolikšu maliņā. Parunājos ar vairākiem pazīstamiem csdd inspektoriem, uzzināju cik tas ir laikietilpīgi un juridiski ķepīgi. Gribās ne tikai skrūvēt, bet arī braukt! Protams pavisam atmests nebūs, ja laika gaitā sanāks iepitk labu swapa komplektu vai labākajā gadījumā visu auto kā domoru tad plānos tālāk.
Kā minēju, gribas ne tikai skrūvēt, bet arī braukt, saprāta robežās arī paskrūvēt vajag tā lai būtu interesanti sev un arī citiem.
Tātad ir šādi varianti, visvienkāršākais:
1. Nopirkt M52B28 swapu (tikai tad ja komplekts tiešām labs) noswapot un bez kādiem turpmākiem šķuningiem. (Motora svars 118Kg.)
2. M50B25 turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 136Kg.)
3. M44B18 (IS) turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 102kg.)
Vienkāršākais būtu pirmais variants, bet pašam un citiem interesantākie pēdējie divi!
Turbo variantam man lielākā daļa detaļu ir, galvenais, ka ir probgramējamais vadības bloks, trūkst tikai turbīna un blow off.
Pagaidām viss.
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Cet Apr 09, 2015 7:00 pm

Kāds laiciņš ir pagājis, auto pārsvarā nostāvējis, bet pēdējās dienas izmantoju ikdienas vajadzībām kamēr ikdienas auto apkopjās :)

Kādā brīdi nomainīju bagažnieka amjus, šie pēc kvalitātes sliktāki par prieksējiem ko uzliku, bet būs labāki par veciem lietotiem :lol:
Attēls

Bet galvenie jaunumi ir, ka iepriekšējā nedēļā atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta, motors līdz galam nav ielikts un es to arī nedarīšu jo motors swaposies iekš kompota :yes:

Attēls
Attēls
Attēls

Laicīgi iegādāts arī eļļas karteris, bet ar eļļas uztvērēju gan aizķeršnās:
Attēls

Un vakar paņēmu donoru, tieši dēļ tilta ar disku bremzēm, bet ir arī visādi citi vajadzīgi sīkumi:
Attēls
Attēls
Attēls

Spārni :gigigi: , bet noderēs, labāki kā sapuvuši stoki :lol:
Attēls
Attēls
Attēls

Tas pagaidām viss, jāgaida brīvs brīdis un jāķeras klāt darbiem :)
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Cet Mai 21, 2015 11:07 am

Kādu laiku nekas nav rakstīts jo tā īsti nebija ko rakstīt, auto pa laikam izmantos kādu krāmu pārvadāšanai, kuri nelien sedanā un vairākas nedēļas nobraukāts ikdienā kamēr ikdienas auto apkopjas :)

Pirms vairāk kā mēneša pienāca TA laiks, aizbraucu un noķēru četrus divniekus :( eh nu neko darīt, bet par laimi nekas traks......
Attēls
Tālie pirms braukšanas strādāja, izrādījās relejs uzmeta :gigigi:
Inspektors sakarīgs cilvēks par stikla bojājumu kur stabils divnieks ielika atzīmi, ka jāsamaina uz nākamo tehnisko :)

Atbalsti jau bija nopirkti koilām :lol:
Attēls

Pie reizes apstrādāju glāzes, lai nerūsē tālāk:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Paņēmu no donora, vairāk, lai caurumu aizpildītu, bet pieslēgs ja jau ir:
Attēls
Attēls

Atkarotajā problēmu nebija, inspektors ko par griestu materiālu sāka jautāts, bet izrādījās, ka gribēja uzzināt, kur tādu var nopirkt :)
Attēls
Attēls

Tas pagaidām viss, sanāk ar tādiem sīkumiem nodarboties, bet arī tie vajadzīgi :)

Drīzumā jāķeras pie tilta, motora swapa un dažiem citiem darbiem, lai beidzot var gāzēt :spiteful:
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Sep 30, 2015 5:20 pm

Kādu laiku nekas nav rakstīts, nav ko rakstīt jo neko nēsmu darījis laika trūkuma dēļ, auto izmantos dažādu mazu kravu pārvešanai vai vienkārši ikdienas vajadzībām kamēr ikdienas auto ir citur nodarbināts.
Bet nu beidzot pieķēros, atkal noārdīju griestus uz pārlīmēšanu, karstajā laikā līme vietām atlīmējās un tā kā man tas nepatīk pārlīmēšu visu, jāņem būs vai nu bizonis vai vecā labā 88 līme :yes:

Izņēmu arī salonu ar grīdas segu:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:
Attēls
Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.

Attēls
Pagaidām saliku saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.


Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.

Primāri gan citiem darbiem pirms kāda laika ir iegādāts šāds pribors:
Attēls
Varēšu pats metināt izplūdes kolektoru, ieplūdes traktu un visu pārējo kas vajadzīgs šajā procesā :)
Protams, ka būs programmējamais vadības bloks :yes:

Tiem kas teiks, ka nav jēgas nepiekritīšu, bija un varbūt vēl ir piemērs ar M4018 turbo :) protams vieglāk ielikt M50 un mīt, bet mani interesē citi varianti :smoke:
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Tr Sep 30, 2015 5:21 pm

Kādu laiku nekas nav rakstīts, nav ko rakstīt jo neko nēsmu darījis laika trūkuma dēļ, auto izmantos dažādu mazu kravu pārvešanai vai vienkārši ikdienas vajadzībām kamēr ikdienas auto ir citur nodarbināts.
Bet nu beidzot pieķēros, atkal noārdīju griestus uz pārlīmēšanu, karstajā laikā līme vietām atlīmējās un tā kā man tas nepatīk pārlīmēšu visu, jāņem būs vai nu bizonis vai vecā labā 88 līme :yes:

Izņēmu arī salonu ar grīdas segu:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:
Attēls
Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.

Attēls
Pagaidām saliku saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.


Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.

Primāri gan citiem darbiem pirms kāda laika ir iegādāts šāds pribors:
Attēls
Varēšu pats metināt izplūdes kolektoru, ieplūdes traktu un visu pārējo kas vajadzīgs šajā procesā :)
Protams, ka būs programmējamais vadības bloks :yes:

Tiem kas teiks, ka nav jēgas nepiekritīšu, bija un varbūt vēl ir piemērs ar M4018 turbo :) protams vieglāk ielikt M50 un mīt, bet mani interesē citi varianti :smoke:
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Otr Dec 29, 2015 10:04 pm

Kādu laiku nakas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nav darīts, tiesa gan darīti sīkumi, bet vajadzīgi :)
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....

Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Un te sākās pievienošanas darbi:
Attēls
Attēls

Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts :)
Attēls

Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās.
Attēls
Attēls

Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus :D
Attēls

Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam:
Attēls
Attēls
Attēls

Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi:
Attēls
Attēls
Attēls

Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā :) pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē :D bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.

Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt :)

P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī :D
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Atbildēt JānisK-[JK] » Cet Apr 28, 2016 7:52 am

Ierakstīšu nelielu atskaiti, un varbūt kādam noderēs pečkas remonta variants :)
Ziemas sportiskās aktivitātes nesanāca jo laika trūkuma dēļ nepaspēju nomainīt tekošo pečkas radiatoru un nebija diski ziemas riepām un pagāja laiks kamēr bija brīdis aizvest samontēt riteņus.
Attēls

Tā auto visu ziemu nostāvēja, samontēju ziemas riepas tad kad jau pēdējais sniegs bija nokusis :D cerēju, ka būs vēl, bet nekā.

Pečkas radiatora iegāde izrādījās ne tik vienkārša kā vajadzētu būt, lietota iegādi atmetu. Sākumā pasūtīju alternatīvu variantu caur čomu ar darbinieku atlaidi ne to sliktāko ražotāju, bet e36 sedana/touringa radiators nederēja, sūtīju vēlreiz, atkal nederēja, tad 2x tika sūtīts OEM, kurš neatnāca, tad vēl no šejienieša detaļu tirgotāja tika 2x sūtīts un braukts piemērīt, nederēja. Pasākums vilkās vairākus mēnešus jo fiziski nebija laika, beigās kur reklāmā ieraudzīju audi radiatoru, kurš bija līdzīgs, sāku katalogos meklēt pēc izmēriem un ar aptuveni atbilstošiem šķidruma ievadu/izvadu caurulēm, pasūtīju un nopirku.

Plastmasas veidīgais savienojums uz motora telpu man arī uzticību neieviesa, bija plaisas kā gaišajam, kurš bija virsū tā arī melnajam no donora, tāpēc pārtaisītais variants šķiet drošāks.

Šeit redzams vecais radiators pēc sekcijas:
Attēls
Blīve arī vairs nepilda savu funkciju un šķidruma cirkulācija vairs nav korekta.

Nolūzusī daļa turējusies tikai abos galos, vidus kādu laiku bijis nolūzis un tāda veida defekti noteikti ir lielākai daļai lietoto radiatoru:
Attēls
Attēls
Attēls

Te audi radiators:
Attēls
Attēls
Ievada/izvada caurules bildē ir saīsinātas:
Attēls
Plastmasas savienojumi ir BMW OEM savākti no donoriem.

Stūres stienis gan nedaudz traucēja ielikt, bet izdevās:
Attēls
Attēls
Pēc izmēriem perfekti un iesēdās ari ļoti labi, nofiksējās uz klipšiem.

Attēls
Attēls

Braucu ar kompotu kad vajag ko lielāku vest :D patreiz vēl ir uz ziemas riepām, tā kā meklēju E46 OEM alumīnija diskus ja kādam ir ko piedāvāt PM.
Maija sākumā beidzas tehniskā apskate, pirms tam aizbraukšu nomainīt priekšējo stiklu un uz kādu laiku likšu malā. Kompotam ir jāmaina sliekšņi, kā jau lielākai daļai gali ir izpuvuši. Plānots uzlabot, pastiprināt oriģinālās domkrata vietas. Mainīšu kad būs gatava jaunā smilšu strūklas iekārta un būšu sagatavojis skatei divus citus auto.

P.S.
Meklēju M44 swapu!
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Site Admin
Site Admin
 
Atbildes: 220
Pievienojies: Sv Okt 18, 2009 7:28 pm
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Micuks-E36-Ķiršu-Kompots-[JK]

Sponsor

Sponsor
 

Nākošais

Atgriezties uz Lietotāju auto projekti

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis